Buat duit semudah 1 + 1! - IBU ELLY BEBEL KAT SINI

Tuesday 12 December 2017

Buat duit semudah 1 + 1!

Assalamualaikum w.b.t. Masya Allah, keras kejung dah jari ni haa lama sangat tak menulis. Kihkih. Korang sehat ke? Harap² sihat la hendaknya ye. Maklumlah, musim hujan on off ni, jaga kesihatan diri dan keluarga tau. Nak protection, ibuElly jual Shaklee ni haa. Hehe.

      IbuElly ni sbenanya nak tanya korang ni. Korang minat tak nak jana pendapatan dengan hanya menatap skrin aje? Ala, ko layan pesbuk, instagram, promote barang, dapat dah beringgit-ringgit malah lebih dari tu!

      Nak tak kalau ibuElly ajak korang buat DROPSHIP?  wei, minatang apa dropship ni? Tak pernah dengar dan amek port pun? Haa ni la cara nak dapat DUIT KOPI paling kacang mak lodeh pada abad ni!

      Mudah sangat! Ko promote barang, lepas tu send kat agen/hq, haa diorang yang pos kan barang korang! 😍 Senang kan? Ko tak payah nak penat berulang-alik dan bersesak dalam jem semata-mata nak pegi pos barang, modal pun ada yang kosong je, dan tak perlukan belanja yang banyak untuk setup kedai. Ada MEDIA SOSIAL, jalan!

TAPI!!!!!!!!!!!!!!

Nak niaga online zaman sekarang bukan sama macam dulu tau. Macam² teknik dan cara sekarang untuk luaskan perniagaan dengan pesbuk, instagram dan lain². Lain medium yang korang gunakan, lain pulak Pe'el nye. Haa tau tak macam mana tu?

      IbuElly ada produk Shaklee dan juga Cosmoderm. Kome minat tak nak belajar buat duit dengan dua produk PROVEN ni? Kalau nak apa kata ketuk ibuElly kat 017-5604426 ni kita sembang².

      Taknak jadi dropship pun takpe. Ko beli barang yang ibuElly jual pun ibuElly dah menadah tangan tanda kesyukuran sangat! 😄

Meh ramai² like page pesbuk ibuElly :

Shaklee - Pengedar Shaklee Ipoh
Cosmoderm - Cosmoderm IPOH
Hometuition - Elly Hometuition

No comments:

Post a Comment