Produk penjagaan intim wanita yang MURAH tapi cenggini 👍🏻👍🏻 - IBU ELLY BEBEL KAT SINI

Thursday 7 June 2018

Produk penjagaan intim wanita yang MURAH tapi cenggini 👍🏻👍🏻

Assalamualaikum korang!

      Masya Allah, rasa lamanya tak post apa-apa entry. Maaf ye anak ibuElly warded. Demam on off la. Rupa-rupanya darah kotor + kuman dalam darah tinggi. Tu pasal la demam takmo stop.

      Tengok demam tak surut, ibuElly pun bergegas la bawak anak ke hospital. Alhamdulillah nasib baik takde benda yang teruk. Masih lagi dalam kawalan la.

      Ok nak tanya, korang ada ke pencuci intim untuk bahagian intim korang tu? (Wanita je ye) apa?? Tak pernah ada?

      Memang la ramai jugak yang berpendapat, pencuci intim TAK PENTING. Sebab kononnya kawasan tu sangat sensitif, dan seeloknya tak perlu cuci dengan sabun!

      Emm, tapi bagi ibuElly, pencuci intim tu penting tau. Memang la kawasan tu sensitif, sebab tu lah kita kena cari yang sesuai. Bukannya guna sabun mandi! Sebab tu lah, ibuElly cadangkan korang guna Cosmoderm ni haa.

      Cosmoderm ni sebenarnya ada 2 jenis pencuci intim wanita. Satu yang KUNING dan satu lagi PINK. Tapi kebiasaannya customer ibuElly lebih prefer yang pink la.


Haa nampak yang botol pink putih tu? 


Ni yang botol kecik

      Biasa yang kuning sesuai untuk para remaja manakala yang pink ni untuk ibu-ibu lepas bersalin, pengantin baru, dan semua peringkat umur. 

     IbuElly pun lagi suka restok yang pink. Yang pink ni ada ekstrak manjakani. Jadi ia sangat sesuai untuk semua golongan sebenarnya. 

      Tau tak, seisi keluarga ibuElly guna tau. Ibu, mak mentua, biras, kawan-kawan eh semua lah. Sebabnya lepas pakai pencuci ni, bahagian intim jadi dingin, segar, wangi dan gatal-gatal pun hilang! IbuElly adalah guna dalam setahun lebih dah pencuci ni. 

      Ye, skang packaging baru. Lebih pekat dan lebih berkesan. Thats why la nampak lain daripada sebelum ni. Hehe. Dulu yang besar 400ml, kecik 150ml. Skang yang besar 375ml, tapi yang kecik masih saiz sama.

     Tapi sama je sebenarnya. Pencuci ni ada customer dia sendiri tau. Ada pernah sekali tu customer ibuElly beli sampai 4 botol besar tau pencuci ni! Katanya kat luar susah nak dapat. Sebab memang takde jual pun!

      Ye, ramai customer ibuElly bagitau yang tak banyak produk Cosmoderm yang ada jual kat luar. Tu pasal ibuElly bawak masuk semua produk Cosmoderm. Itu yang menjadikan ibuElly rare. Yela kat luar biasanya jual skincare je. Body care dan hygiene care memang takde.

     So kalau korang nak pencuci intim ke, nak sabun mandi ke, roger ibuElly je tau. In shaa Allah stok pencuci intim dan badan memang sentiasa ada.


Saiz besar, 375 ml


Ni wajah lama

Kalau korang berminat nak try produk Cosmoderm yang lain ni, boleh la hubungi ibuElly di media sosial atau nombor telefon kat 👇🏽👇🏽

No telefon : 017-5604426
Facebook page : Cosmoderm IPOH
Facebook personal : Elifa bt Ismail






No comments:

Post a Comment