Herbal Blend Shaklee (krim serbaguna) - IBU ELLY BEBEL KAT SINI

Saturday 3 June 2017

Herbal Blend Shaklee (krim serbaguna)

      Assalamualaikum korang.. Alhamdulillah, macam mana asa korang So far?? Bertenaga je ke rasa sampai berbuka? IbuElly alhamdulillah, bertenaga juga sejak ada Shaklee.. Sebelum ni tenaga juga sebab amalkan susu + kurma + badam dan blend! But boost kan lagi energy dengan ESP Shaklee! 😋😋

      Ok harini nak cite pasal produk Shaklee yang selalu sangat orang cari.. Herbal blend  yang memang best dan baunya sangat menenangkan.. Mesti korang macam, eh ada jugak ehh Shaklee produk krim² ni.. Ingat vitamin dan skincare aje! Ade, ibuElly memang kena ada Herbal Blend ni kat rumah.. Sangat bagus untuk mosquito repellant, ruam², merah² pada kulit baby, gigitan nyamuk, gigitan serangga, sapu kat muka, untuk jerawat, sapu pada kulit yang terkena minyak panas/air panas, sapu seluruh badan bila demam  eh banyak lagi la kegunaan lain yang korang akan tau once dah try Herbal blend ni tau!

     
Satu tiub ni mampat tau isi dia.. Berbaloi beli! 

      Dulu² masa mula² join Shaklee, tak pernah tau pun Shaklee ada krim yang bagus ni.. Best lagi sebab Herbal Blend ni BEBAS PARABEN dan BAHAN KIMIA MERBAHAYA  jadi baby dan kanak² memang sangat elok tau guna.. IbuElly sendiri guna kaLau kena gigit nyamuk ke.. Memang best! 


Customer ibuElly yang guna kat anak dia yang umur baru sebulan.. 


Customer ibuElly yang guna Herbal Blend untuk jerawat


Testimoni untuk kulit kering

      Kan ibuElly dah kabo, Herbal Blend ni sesuai untuk SEMUA GOLONGAN tau.. Sebelum ni ada jugak pakcik kepada kawan ibuElly yang beli Untuk kayap pada kaki dia.. Pendek kata semua pun boleh la tau Herbal Blend ni.. Kalau kawasan  korang kering kan (macam kat siku, tumit) memang boleh sangat sapu aje Herbal Blend ni.. Murah je wei krim ni, baru rm38..tahan berbulan-bulan tau sebab isi mampat sangat! Bukan angin aje semata.. Hiks!! 

Korang boleh contact ibuElly via :

Phone : 017.560.4426
Fb : Elifa bt Ismail
Fb page : Pengedar Shaklee Ipoh
Ig : elifaismail
Blog : elifaismail.blogspot.com


No comments:

Post a Comment