skincare Shaklee untuk kulit berjerawat - IBU ELLY BEBEL KAT SINI

Wednesday 24 May 2017

skincare Shaklee untuk kulit berjerawat

      Assalamualaikum dan selamat malam.. Haa asal update entry je malam, asal malam je update entry kan.. Kihkih.. Nk buat macam mana, waktu ni je free ank² dahh tido.. Kelas pun dah takde.. Kalau siang memang limited sangat timenye.. Tak dan tau nak belek² blog ni..

   
                

Akhirnya terjebak juga nak guna skincare Shaklee tau! Tergoda sebab belikan untuk downline kelmarin

      Ok Shaklee punya skincare ade 2 jenis, NutriWhite dan juga Enfuselle.. Yang ibuElly beli ni 1 set la kiranya cuma takdr EYE TREATMENT.. asa malas nak beli lagi sebab masalah eye bag ke ape ke ESP dah tolong setelkan.. Kahkah! So ibuElly beli yang paling basic aje.. Masa mula² dapat, wahh eksaited kemaiiNn! Yela, memang target ibuElly nak cuba semua produk Shaklee tau.. Baru puas kan naik Supervisor.. Kihkih! Nak cerita kat prospek pun yakin! 

      Kalau korang nak beli juga Enfuselle ni, kena beli skali ngan pam die.. Sebab pam tak bagi skali.. Ok Enfuselle ni khas untuk korang yang mempunyai kulit bermasalah, berjerawat, berminyak dan kering.  Sebab Enfuselle ni pun ada 2 jenis iaitu untuk kulit normal - kering, normal - berminyak.  Yg ibuElly beli ni, utk kulit normal - berminyak.. Sebab masalah jerawat still ada tapi dah tak banyak macam dulu.. Tu yang decide nak cuba jugak tu.. Kihkih.. 


IbuElly pakai makeup remover NutriWhite jugak.. Best sebab keluar habis daki².. Takde dah whitehead dan blackhead.. Sukaa! 

      Untuk bersihkan muka lepas seharian di luar, ibuElly guna makeup remover ni.  Tahan lagi tau, banyak lagi dalam tiub tu.. Nak habis bulan 5 dah pakai.. Memang jimat! Sebab muka kita even tak pakai makeup, tetap juga ada kotoran dan debu yang melekat kat muka tai.. Tu yg buat kulit nampak kusam, gelap dan tak bermaya tu.. Sayangilah kulit korang tau! Mahal tu amanah Allah bagi.. 

      

Haa ni lah rangkaian produk Enfuselle.. Untuk kulit kering dan berminyak.. Yg HYDRATING semua untuk kulit kering, yang PURIFYING untuk kulit berminyak dan berjerawat

      Jadi sebelum wasap ibuElly nak tau skincare mana yg sesuai dengan kulit korang, kenalpasti dulu apa jenis kulit.. Senang ibuElly nak cadangkan nanti.. Nanti next entry kita kssi feedback. Baru guna harini tau! Paling penting, dari Vitamin hinggalah skincare, semuanya SEMULAJDI dan BEBAS BAHAN KIMIA MERBAHAYA.. takdenye MERKURI ke PARABEN ke SLS ke.. Dijamin selamat dan berkesan! Tggu feedback ibuElly nanti tau.. Daaaaaa.. 

IbuElly - 017.560.4426
Fb - Elifa bt Ismail
Ig - elifaismail
Fb page - Pengedar Shaklee Ipoh


No comments:

Post a Comment